Lech Poznań stanie się pierwszym polskim zespołem, który będzie miał swoją klubową telewizję. Sponsorem Premium “Kolejorza” została dziś firma INEA.
Lech TV będzie dostępny nie tylko w internecie, ale również w telewizji cyfrowej INEA, która dociera obecnie do około 100 tysięcy mieszkańców Wielkopolski.
Programy informacyjne i lifestyle’owe w Lech TV będą nadawane przez minimum 14 godzin na dobę. Start kanału planowany jest za około trzy miesiące.
– W Lech TV będziemy promować klub i jego wartości. Format telewizji będzie podobny do innych klubowych telewizji na całym świecie. Będziemy wzorować się na tych, którzy działają od wielu lat – Chelsea TV czy telewizji Manchesteru United – powiedział na specjalnej konferencji prasowej Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny INEA.
– Co będziemy proponować swoim widzom? Nie tylko newsy, ale również treści lifestyle’owe związane z piłkarzami i inne materiały od kuchni. Poza tym chcemy pokazywać mecze drugiej drużyny i staramy się o zdobycie jak największej ilości meczów archiwalnych Lecha – dodał.
Przed miesiącem INEA została sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Poznaniu, na którym swoje mecze rozgrywa Lech.
Komentarze