Lech będzie miał swój kanał TV

Lech Poznań stanie się pierwszym polskim zespołem, który będzie miał swoją klubową telewizję. Sponsorem Premium “Kolejorza” została dziś firma INEA.

Czytaj dalej…

Lech TV będzie dostępny nie tylko w internecie, ale również w telewizji cyfrowej INEA, która dociera obecnie do około 100 tysięcy mieszkańców Wielkopolski.

Programy informacyjne i lifestyle’owe w Lech TV będą nadawane przez minimum 14 godzin na dobę. Start kanału planowany jest za około trzy miesiące.

– W Lech TV będziemy promować klub i jego wartości. Format telewizji będzie podobny do innych klubowych telewizji na całym świecie. Będziemy wzorować się na tych, którzy działają od wielu lat – Chelsea TV czy telewizji Manchesteru United – powiedział na specjalnej konferencji prasowej Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny INEA.

– Co będziemy proponować swoim widzom? Nie tylko newsy, ale również treści lifestyle’owe związane z piłkarzami i inne materiały od kuchni. Poza tym chcemy pokazywać mecze drugiej drużyny i staramy się o zdobycie jak największej ilości meczów archiwalnych Lecha – dodał.

Przed miesiącem INEA została sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Poznaniu, na którym swoje mecze rozgrywa Lech.

Komentarze