REKLAMA
REKLAMA

Wisła z mocnym wsparciem ASTOR!

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Wisła Kraków  |  14.08.2020 20:46
Wisła z mocnym wsparciem ASTOR!

Astor oficjalnym sponsorem Wisły Kraków  |  fot. Wisla.krakow.pl

Jak odebrać najlepszy bonus od bukmachera?
Okres przygotowawczy pomiędzy sezonami to czas na poszukiwanie wzmocnień i stawianie na rozwój zespołu, również na poziomie biznesowym. W myśl tego założenia, Wisła Kraków poinformowała, że firma ASTOR, która już od wielu lat wspiera Białą Gwiazdę, zwiększyła swoje zaangażowanie i została Oficjalnym Sponsorem klubu.

W związku z powyższym na koszulkach wiślaków pojawi się logo marki Kawasaki Robotics, której ASTOR jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce, a od niedawna także w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Nowa umowa z krakowską firmą technologiczną obowiązywać będzie przez najbliższy sezon 2020/2021.

Firma ASTOR i Biała Gwiazda zacieśniają więzy, by razem zadbać o jeszcze efektywniejszy rozwój krakowskiego klubu i wspólnie pisać kolejne rozdziały długiej i pięknej historii Wisły Kraków.

Świat biznesu i sportu wiele łączy. Pasja i nieustannie podejmowany wysiłek ma na celu rozwój i sprostanie stawianym przez otoczenie coraz to nowszym wyzwaniom. Droga do budowania marki przyszłościowej, stabilnie i prężnie funkcjonującej, zarówno jeśli chodzi o działalność biznesową, jak i klub sportowy, nie zawsze jest prosta. Przynosi wiele cennych lekcji. Czasem przegranych. Ważne, aby umieć wyciągać wnioski i działać dalej. Z jeszcze większym zaangażowaniem i determinacją. ASTOR i Biała Gwiazda łączą siły, by uczyć się od siebie nawzajem najlepszych praktyk i ramię w ramię dążyć do realizacji ambitnie wyznaczonych celów.

Firma ASTOR w zbiorowej świadomości polskiego środowiska technologicznego istnieje od 1987 roku, kiedy to obecny prezes - Stefan Życzkowski - wraz z bratem Karolem zdecydował się na założenie rodzinnej firmy, mającej na celu pomoc we wprowadzaniu polskich firm produkcyjnych w świat nowych technologii. Z biegiem lat wyrosła ona na jednego z liderów wśród dostawców rozwiązań z zakresu automatyzacji, robotyzacji oraz cyfryzacji procesów produkcyjnych. Motorem napędowym i źródłem motywacji do nieustannego rozwoju przedsiębiorstwa, który w znaczący sposób wpływa także na kształtowanie się rozwoju całego sektora, czego potwierdzeniem jest zdobyty w 2009 roku prestiżowy tytuł „Tego, który zmienia polski przemysł”, jest chęć tworzenia najbardziej niezawodnych rozwiązań dla przemysłu.

Współpracująca z Białą Gwiazdą od wielu lat firma oferuje sprawdzone w praktyce konfiguracje systemów automatyki, informatyki i robotyki przemysłowej, dzieląc się wiedzą oraz zdobytym na przestrzeni lat doświadczeniem z klientami, będącymi przedstawicielami wielu różnorodnych branż, wśród których wymienić można branżę motoryzacyjną, obróbki metalu, produkcji mebli, produktów spożywczych, elektroniki, maszyn, branżę transportową czy farmaceutyczną. Zastosowanie robotów w przemyśle i produkcji w obecnych czasach staje się koniecznością, by zapewnić firmom rozwój, którego szybkie tempo jest dyktowane przez daną branżę, a co za tym idzie, podnoszenie konkurencyjności.

W 2007 roku firma ASTOR nawiązała współpracę z japońską marką Kawasaki Robotics, przejmując niedawno rolę organu zarządzającego jej strukturami w Europie Środkowej i Wschodniej (m.in. Estonia, Litwa, Łotwa, Czechy, Bułgaria czy Słowenia) i stając się jednocześnie centrum dystrybucyjnym robotów i osprzętu robotowego Kawasaki Robotics w tej części Starego Kontynentu. Krakowskie przedsiębiorstwo odpowiedzialne jest dodatkowo za działania związane z marketingiem produktowym i rozwiązaniowym japońskiego dostawcy robotów przemysłowych i systemów automatyki robotów.

Działalność firmy, u steru której stoi Prezes Stefan Życzkowski, wierny kibic Wisły Kraków od 1976 roku, nie ogranicza się tylko i wyłącznie do rynku krajowego, ale wykracza również poza granice Polski - produkty firmy ASTOR obecne są, m.in.: w Stanach Zjednoczonych, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii czy Niemczech, gdzie cieszą się dużą popularnością. Jest to wynikiem wysokiej jakości oraz innowacyjnych i odważnych rozwiązań wdrażanych przez markę. Ma to swoje potwierdzenie także w licznie zdobytych wyróżnieniach, wśród których figuruje tytuł „Lider Polskiego Biznesu 2015”, przyznawany przez Business Centre Club, czy amerykańska nagroda "Polish Industrial Automation Customer Value Leadership Award 2016".

- W historii firmy ASTOR mamy kilka milowych kroków, dzięki którym nasz biznes przyspieszył. Tak było również 13 lat temu, kiedy zaczynaliśmy współpracę z Kawasaki Robotics. Dzięki naszym działaniom sprzedażowym i marketingowm wzmacniamy i rozwijamy tak markę Kawasaki Robotics, jak i potencjał robotyzacji w sensie postępu technologicznego. Nie byłoby to możliwe gdyby nie zaufanie, które i w biznesie, i w sporcie jest fundamentem nie tylko sukcesu, ale i wspólnych działań. Dzisiaj kolejny milowy krok w dziejach ASTOR. Dołączamy do grona Sponsorów Wisły Kraków, myślę, że w jej przełomowym momencie. To czas odbudowy i ambicja powrotu do dawnej świetności. Chcemy w tym procesie uczestniczyć i dołożyć swoją cegiełkę. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami, na zasadach wygrana-wygrana, jesteśmy w stanie tego dokonać - powiedział prezes ASTOR, Stefan Życzkowski.

- Cieszymy się, że dotychczasowa kooperacja z firmą ASTOR zostanie przeniesiona na jeszcze wyższy poziom, a logo Kawasaki Robotics - jednej z marek funkcjonujących pod szyldem Nowego Sponsora - znajdzie się na strojach meczowych pierwszej drużyny Wisły Kraków. Dziękując firmie ASTOR za otrzymane zaufanie, wierzymy, że wspólnie z jeszcze większą odwagą będziemy patrzeć w przyszłość i realizować postawione przed sobą cele sportowe, organizacyjne i biznesowe - rzekł Prezes Wisły Kraków SA, Dawid Błaszczykowski.

Nowa umowa pomiędzy podmiotami stanowi wyraz satysfakcji z dotychczasowej współpracy, a zaangażowanie w życie Białej Gwiazdy, które wykazuje krakowska firma zostanie rozszerzone. Poza uzyskaniem tytułu Oficjalnego Sponsora Wisły Kraków, firma ASTOR nadal wynajmować będzie jeden ze Skyboxów dostępnych na wiślackim obiekcie, a jej logotyp prezentować się będzie na nośnikach reklamowych takich, jak m.in.: telebim stadionowy, telewizja stadionowa, czy telewizja Skybox.
OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 0 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco